Natale / Christmas / Boże Narodzenie :)



Przygotowania do Świąt rozpoczęte, zwłaszcza jeśli chodzi o zajęcia :)
przygotowałam dla Was materiały, które możecie wykorzystać na kilka sposobów, ja zrobiłam już min. memory. Wydrukowałam też obie wersje (zarówno tą z podpisami i bez), które posłużą mi jako flashcardy.
Na wersji bez napisów zamierzam przeprowadzić ćwiczenie rozwijające pisownię - do tego przydadzą się pisaki suchościeralne - drugoklasiści bardzo to lubią.
Myślę, że wersja bez podpisów jest dość uniwersalna, i może przydać się na zajęciach, nie tylko z języka włoskiego. Co prawda Wiedźma (la Befana) to już typowo włoska postać pojawiająca się przy świątecznym temacie, ale może i wam się do czegoś przyda ;)

W ciągu najbliższego tygodnia postaram się wrzucić zajęcia o tematyce Świąt przeznaczone dla dorosłych uczniów.

Obrazki są mojego autorstwa.

Linki do pobrania:
Natale - flashcards, włoski
Boże Narodzenie - flashcards

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Włoski z Paolą , Blogger